Pages

Nuffnang

Selasa, 2 Februari 2010

BUKU PILIHAN - 9 NYAWA


Selasa . 2/2/2010. Salam 1Malaysia. Bersua kembali dalam slot Buku Pilihan bulan Februari ini, penulis ingin berkongsi sebuah buku yang baru penulis beli, berjudul 9 NYAWA karya Ramlee Awang Murshid. Novel ini adalah sebuah Novel Thriller Nombor 1Malaysia. Novel ini pasti menjanjikan kepuasan kepada pembaca. Harga buku ini RM 19.90 tapi penulis dapat diskaun 20% jadi harga yang penulis dapat RM 15.90. Tips penulis kalau ingin membeli buku tunggu potongan diskaun. Novel ini mengisahkan kehidupan seorang lelaki dan seorang wanita bertemu di alam paranormal. Pertemuan ini merungkai sebuah kisah di sebalik cerita. Kejutan demi kejutan yang tidak disangka-sangka terungkai. Dan satu persoalan lain pula muncul – mengapa mereka tidak dipertemukan lebih awal. Dibawah adalah watak utama 9 NYAWA:-

INTAN SURYANI
Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mem punyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku.

HAKIM
Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah TUHAN... mata hatinya lebih ‘celik’. Dia bisa mendengar suara mereka yang berada di sempadan, antara hidup dan mati. Mereka berdua bertemu jua... di alam paranormal. Pertemuan itu merungkai sebuah kisah di sebalik cerita. Kejutan demi kejutan yang tidak disangka-sangka ter ungkai.

Jadi jangan lupa dapatkan novel thriller no 1 tahun ini. Sekian …….

0 ulasan:

Catat Ulasan

Klik Klik

Related Posts with Thumbnails